Jak se připravit na stěhování kanceláře?
Stěhujete svou kancelář na lukrativnější adresu? Zlepšete kvalitu nabízených služeb a úroveň svého podnikání na lepší úroveň. Odměnou vám budou větší podnikatelské možnosti, úroveň poskytovaných služeb a samozřejmě prestiž.
Jenže stěhovánído nových prostor je stejně složité, jako stěhování do nového domova. Pokud vaše firma disponuje vlastním kancelářským nábytkem, elektronikou a archivem, vše musíte pečlivě zabalit, aby nedošlo k mechanickému poškození vybavení.
Jenže balení kanceláře vyžaduje přesné postupy, aby nedošlo k chaosu. Podívejte se na naše postupy, se kterými zvládnete stěhování i velkých kancelářských prostor snadno a rychle.
Kdy začít plánovat stěhování kanceláře?
Podnikatelé o změně adresy většinou začínají uvažovat asi rok před uskutečněním celé akce. Samotné plánování stěhování pak doporučujeme začít realizovat asi 6 měsíců předem. Na co nezapomenout?
Prohlédněte si aktuální nájemní smlouvu
Jestliže nájemní smlouva na vaši současnou kancelář ještě neskončila, přečtěte si:
- Jak by měla probíhat výpověď.
- Jaké opravy musíte před předáním klíčů udělat.
- Jestli přijdete o kauci.
- Zda jste odpovědni za škody na majetku, jako jsou rozbitá světla, praskliny na zdech apod.
Zajistěte si tým pro stěhování v kanceláři
Chcete být ti, kteří budou mít celou akci na starost, nebo rozdělíte úkoly při stěhování mezi zaměstnance? Stanovte, co všechno budou mít jednotliví zaměstnanci na starosti a tyto úkoly sepište na papír.
Vytvořte plán pro vyřazení z provozu
Určitě do nové kanceláře nechcete stěhovat vysloužilou elektroniku, rozbité regály nebo nepotřebné papíry. Vyřaďte z provozu vše, co na nové adrese nechcete. Udělejte si včas plán vyřazení z provozu všech věcí, které už nebudou potřeba a prodiskutujte se svým týmem, co ještě by se mělo do tohoto plánu začlenit. Důležité dokumenty nezapomeňte pečlivě skartovat.
Nastavte rozpočet
Možná budete muset na stávající adrese něco opravit. Také budete muset zajistit stavební úpravy na nové adrese. Pro takové účely si stanovte finanční rozpočet. Alespoň budete mít představu, jak vysokou finanční částku si budete muset nechat stranou.
Nechte stěhování na profesionálech
Stěhování s sebou přináší velká rizika. Může dojít k poškození podlah, stěn a předmětů, které jsou nedílnou součástí pronajímaného prostoru. Stěhovací firma je jištěna pojistkou odpovědnosti. Rozhodně se vyplatí rezervovat si termín u profesionálů, kteří přesně vědí, jak stěhovat i velké kusy nábytku. Stěhováci z Odnesto.cz navíc disponují prostornými, speciálně upravenými vozy, které zajistí bezpečný převoz veškerého vybavení vaší kanceláře. A to i historicky cenných předmětů, které jsou vaší pýchou a nádhernou dekorací vaší kanceláře.